#193 - wow..

2009-10-21, 20:48:34 / Kategori: Allmänt



gud vad trött jag är !!

ANYWAY! Jag tog bussen & spårvagnen till jobbet idag. Snacka om att känna sig hemma i spårvagnarna haha! Men iallafall..det kändes väldigt trevligt att komma ut alldeles själv ut i djungeln. Kände mig helt lost med alla spårvagnar och bussar men det löste sig alldeles finnemang till slut! Nu är jag officiellt en Norrköpings-veteran!

Måste köpa mig ett busskort så att jag slipper betala på bussarna det kostar 15 kr så idag har jag slösat 30 kr för att åka till JOBBET...snacka om ovärt eller vad säger ni? Men som tur var gick timmarna väldit snabbt på jobbet och när jag minst ana det så var jag färdig på jobbet. Finns inget bättre än att tiden ska gå fort på jobbet! Har dessutom kommit in i jobb-rutinerna så nu är det absolut ingen plåga att jobba längre. Trots detta är jag glad att jag är ledig fram tills på lördag.

Imorgon ska jag fullända min shopping som jag totalmisslyckades med igår. (eller var det iförrgår?) Har ju ingen koll på dagarna känns de som.. Så imorron tidigt ska jag upp och ta mig till närmsta swedbank kontor och få en kod till mitt bankomatkort så att jag kan handla me kortet =D LÄNGTAR!!!


Nu ska jag titta på The Hills & The City som jag aldrig såg på igår. Sen ska jag nog gå och sova för jag är så jäkla trött så att jag vet knappt va jag heter längre..

Kram!
PS. Så härlig låt! Listen!

                                                             




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?