#197 - kul kul

2009-10-23, 01:09:29 / Kategori: Allmänt


Sorry att jag inte varit alltför aktiv idag men jag har faktiskt inte hunnit. Eller hunnit har jag väl säkert..men jag har helt enkelt inte KÄNT att jag haft tid.. kom hem för ungefär 1 timme sen från bion. Dagens filmtips är ju defenitivt Inglourious basterds. Fan vilken bra film alltså!! Så har ni tråkigt eller planerar biokväll så bör ni absolut se den. Jag älskar dessutom gamla nazi filmer jag tycker att det är så "häftigt" att man får leva sig in lite i hur nazismen var under 2a världskriget. Behöver jag ens skriva att det är hemskt vad som hände under 2a världskriget? näe..det tycker vilken människa som helst som inte är nazist.  

Och jag kan ju säga såhär...filmen är en quentin tarantino film, egentligen behöver jag inte säga mer än så för att dom flesta ska förstå att det är en grym film. Riktigt bra skådisar också bla. Brad Pitt.

Jaja..nog om det!

För tillfället sitter jag bara här och bloggar, har inget bättre för mig faktiskt. Jaha, och vad händer i helgen då? ni som kan glädjas över att helgen är här? De e ju kul att en av oss kan glädjas iallafall. Fest hela helgen ju..kul för er


HEJ DÅ



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?