#199 - shopping

2009-10-23, 21:18:34 / Kategori: Allmänt

Idag har varit en riktigt härlig dag för mig! Har nämligen vart iväg och handlat massa nya kläder! Min usla kamera är ju sönder och olyckligtvis är sladden till min telefon borta..men jag har tagit bilder och skall defenitivt visa dom så fort jag hittat min USB sladd :) Måååste bara få visa mina nya kläder som jag är sååå nöjd över! Var även snäll och köpte en tröjja åt mamma som hon föll pladask för. Me tanke på allt hon köpt åt mig på senare tid så var det det sista jag kunde göra, tycker ni inte det?

Kom iallafall preciiis hem och kinderna är fortfarande rosa av kylan som råder utomhus. Har vart på restaurang med mamma och pappa :) Det fick bli PLANKSTEK såklart. Har jag talat om för er att Norrköping har sveriges absolut godaste plankstek? (förutom min egna hemmalagade de vill säga!)




Nu står pappa här i köket och försöker fixa min batteriladdare till min dator som gått sönder.Vet inte hur det kommer att gå, och i värsta fall (eller bästa fall?) så får vi helt enkelt åka o titta på en ny dator till lilla mig. Jag skulle aldrig klara mig utan dator fattar väl vem som helst?


Vi ska alldeles strax slå på en film som pappa köpte igår. "I skuggan av Rio" heter den. Vetinte vad den handlar om förutom att den utspelar sig i brasilien. Ska försöka somna till filmen. Jobbar 6 på morgonen imon och jag vill absolut inte vara trött..jobbar trots allt i 12 timmar..

Såå off we go! Destination: Vardagsrummet.






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?