#200 - ännu mer shopping!

2009-10-25, 19:23:24 / Kategori: Allmänt



Hej alla sötnosar och förlåååt för att jag inte skrev nått igår på hela dagen men jag jobbade från kl 6 på morgonen till 7 på kvällen och deckade rätt hårt. Sov bara 1 timma också innan jobbet så ni kan ju fatta hur trött jag var?

Idag har jag iallafall vilat ut litegranna, inte allt för bra men det innebär bara att jag kommer få en riktigt god natt sömn inatt. Imorgon är jag ledig =D härligt härligt!


Idag har jag åkt iväg till Linköping med mamma o pappa och handlat en massa grejer! Åååh vad kuuul jag älskar att shoppa! Åkte en sväng förbi IKEA okså och handlade lite grejer till rummet. Ett nytt nattduksbord bland annat som jag bara älskar!! Det är såå fiiiiiint..! Köpte lite grejer på Chilli och vet ni vad?! JAG BESTÄLLDE MIN BARSTOR *wiiiiiie* den är betald och om 2 veckor kan jag åka och hämta den. Skulle även få en ny kamera eftersom min förra gick sönder men det gick inte idag så på torsdag ska jag få den!

Köpte lite små grejer med som jag behövde till rummet. Inga kläder blev det idag för min del men jag är super nöjd ändå =) Imorgon får det bli något klädesplagg. Visst är jag duktig? Förra lönen har hållt i en hel månad och jag har fortfarande 1000 kr kvar från förra lönen!


Så anyways ligger jag nu i sängen, har precis ätit middag och det serverades idag potatismos med lövbiff. Gott! Mätt och belåten som jag är ska jag ta och bläddra vidare på min skvallertidning som jag köpte idag. Har ni hört senaste nytt om "the breakup" mellan Katie holmes och tom cruise? HAN VA OTROGEN ME CAMERON DIAZ ..omg!


Jaja! Back to bizniz..skvaller! *hihi*


Hörs puss på er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?