#201 - datorn fixad

2009-10-25, 20:58:45 / Kategori: Allmänt


Wiiiiiiiiiiiiiiie =D MIN DATOR ÄR FRISK IGEN!!!!!!!!! Pappa lyckades fixa den tack å loooov!!!! (eller?) JAAA för jag ska få en splitter ny dator nästa månad har pappa lovat. Gud va skoj! Vilken ska jag välja? Ingen apple blir det iallafall..för dyrt och alldeles för konstigt. Jag är van vid microsoft och planerar att hålla mig till det!

Och nu kom jag återigen att tänka på (och bli bekymrad) över att min kamera inte funkar.. det resulterar ju i att jag är illa tvungen att ta bilder från min inbyggda webcam på laptopen och det blir ju inte alls några trevliga bilder. Vill dessutom visa er mina senaste köp, mitt rum, min lägenhet? ÅH!!!!!! Jag blir ändå irriterad på SIBAs jävla otroligt dåliga service och bemötande idag. Ska de alltid behöva vara så med SIBA? Varje gång man ska reklamera något eller i vissa fall handla där så är bemötandet på botten! USH SIBA, skärp er för fan!!!


Jag måste ju bara dela ut dagens ris i all min ilska..!
Men det måste självklart bli ett nytt inlägg me dagens ris =) SMILE!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?