#203 - Övningskörning

2009-10-26, 18:20:10 / Kategori: Allmänt


Idag har vart en vääldigt härlig dag för min del :) Som jag sa igår så skulle jag få mycket me sömn inatt och det var precis vad jag fick! Vaknade inte förräns kl 15 och gissa om det var skööööööönt! Efter att jag vaknade så åkte jag och mamma och övningskörde i 1½ timme. Snacka om att jag inte fatta nånting. Helt nya vägar nya skyltar och nya regler. Ush vad jobbigt det var! Jag är ju så van vid att köra i käraste mölndal =( Men aja! Får väl se till att bli van vid norrköpings vägar.. Ska ju för övrigt påbörja en intensiv kurs om 2 veckor mer elr mindre :) Så det ska bli skoj!


                                              


Nu sitter jag här i köket och pratar med mamma medans hon lagar en god lasagne :) Och Kira ligger på bordet bredvid mig och tittar på mig medans jag slår på tangenterna :) Hon är ju bara föööör sööt..!

Har OCKSÅ idag bestämt mig för att detta är min sista godis-dag! Jag släpper taget om allt godis, chips, glass osv..ja, all skit som man kan äta me andra ord och då ingår även mc donalds och all snabbmat i den listan. Jag ska ersätta detta himmelska med något ännu mer himmelskt - FRUKT! VARFÖR? undrar ni då. Jo, för att jag påbörjar nästa vecka en rätt intensiv diet MEN nyttig diet. Mitt mål är att gå ner 10 kg och hamna mellan 50-55 kg :) Och jag har en tidspress att fixa detta på högst 4 månader. Detta kombinerat med hård träning 4-5 dagar i veckan. Ska väl inte bli allt för svårt, va? Berättar mer om detta när det blir aktuellt, dvs fr.o.m. nästa måndag.

Mango, vindruvor, apelsin, klementin, päron, äpple, jordgubbar, blåbär, ananas, kiwi, vattenmelon! ÅHH finns det nått godare än en fet fruktsallad? Skulle inte tro det! Har även fastnat för russin, mmmmmmm det är ju bara för gott! =D

Nu ska jag hjälpa mamma me maten
KRAM på er!

                                               

Jennifer

Dagens ris:



Går till alexandra, som ignorerar mig och mina samtal. Hon tror att jag prioriterar min pojkvän framför min syster, vilket jag aldrig skulle göra misstaget att göra igen.



Så, för att göra en lång historia kort:

Jag skulle komma till nyköping och vända upp och ner på den tillsammans med min kusin och min pojkvän.



Men problemet var att han fyllde 19 den fredagen, vilket gjorde att jag var fast i göteborg..



Alltså får du dagens ris uppkört i ditt ansikte

denna dag och sekund för att du kör dålig stil.



Ring mig nu eller smsa om du är en feger och så

löser vi detta..



Pucko..



Jag älskar dig min kulting

/Kussen





2009-10-26, 23:14:17



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?