#204 - jobba jobba!

2009-10-27, 22:42:31 / Kategori: Allmänt



Hello looooovers :) Kom hem för exakt 1½ timme sen från en lååååååång dag bakom nettos stängda dörrar. Kl 9.00 skulle alla i personalen sitta redo för ett 3 timmars långt personalmöte. Tillsammans med 2 arbetskompisar (INTE arbetskollegor!!) så bar det iväg till netto kl halv 9 på morgonen. En fet morgoncigg (oops, börjat röka igen ofcourse..går inte att jobba utan att röka sorry älsklingar) och så in i netto köpa en fet redbull light och en ask me vindruvor (har ju börjat min "Ersätta-godis-med-frukt-diet" idag, remember?) och så satte det igång...det som aldrig verkade ha ett slut.. SKÄMT ÅSIDO! Det var ett mycke lärorikt och roligt personalmöte, faktiskt!

Och kl 12 slutade mötet..kl 15 började mitt skift..så jag tog min ensamhet och gick till Hageby centrum där det precis byggts ett stooooort köpcentrum (dock inte färdigt än men en del butiker har öppnat redan nu) oså köpte jag en present till pappa. Avslöjar inte vad det är eftersom att det finns risk för att han är en av min 250 läsare som jag har i genomsnitt om dan (Man vet aldrig, eller hur..?) Passade även på att köpa mig själv en ny sminkväska och lite annat smått & gott =D Lonely girl som jag var fick jag helt enkelt trösta mig själv med lite shopping..! *aww*

Och kl 14.30 var jag tillbaks inne inom nettos väggar och satte mig ner för att läsa aftonbladet. Kl 15.00 började det som jag absolut aldrig trodde skulle ha ett slut! Och den här gången skojar jag inte..

                                                

JAJA, kom hem kl 9 iallafall och sitter nu här och tillfredsställer mina underbara läsare som inte fått något inlägg från mig idag.. sorry jag vet att jag vart skit dålig på att uppdatera men det är jobbet som gör det svårt för mig att skriva oftare =( Men jag lovar att bättra mig!

Nu måste jag nog gå och lägga mig..är såå trött.
PS. jag har inte glömt att det är TIIIIIIISDAG idaaaaag och alla mina favorit serier kom idag!
Kanske ligger vaken hela natten trots allt..??




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?