#205 - kameran tillbaks

2009-10-29, 21:53:54 / Kategori: Allmänt



WIIIIIIIIIIE!! Kom precis hem från linköping och guess what? Min kamera är tillbaka! Jag fick en helt ny tillbaka me en gång och jag är super glad! Denna helgen skall det tas massa nya bilder finally =) Pappa fyller år, halloween och älsklingen&moster kommer hit! Ska bli såååååååå roligt!

Dessvärre så kommer jag att jobba på lördag från kl 6 på morgonen till kl 6 på eftermiddagen. men men! Senare på kvällen är jag och pojkvännen bjudna som VIP gäster till norrköpings största nattklubb med några av mina arbetskollegor och förmodligen hänger vi med! Men klä ut mig ska jag inte göra..tråkigt som fan men jag har tyvärr inte införskaffat mig någonting att klä ut mig till.


Sitter här nu och gör absolut ingenting, läste att Kissie och Rosing ska vara med på debatt ikväll kl 22.00, alltså om 10 min mer eller mindre. Så jag slår nog på SVT och tittar på det =) Dagens ämne blir självklart PLASTIKKIRURGI så det ska bli intressant!


Herrååååå sötnosar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?