#206 - wiiie

2009-10-31, 01:18:21 / Kategori: Allmänt



Klockan är nu 5 minuter över 1 på natten och jag ska upp och jobba om 5 timmar. USH! Men jag är så glad jag bara kan bli och detta hindrar mig från att somna. (eller är det allt socker i julmusten som håller mig vaken..?) Jag vet inte! Det enda jag vet just nu är att min pojkvän ligger bredvid mig och snarkar som en dåre och seinfeld precis började på tv. Idag blev det tacos till middag, inte direkt min favoritmat..så det enda jag fått i mig idag är i stort sett 2 sånna dära tacos skal med lite köttfärs på. Gillar ju inte grönsaker eller dylikt så det blev inte mer än så för min del..!! Men julmust och 4 rutor marabou har jag ätit minsann! HIHI!!!! =)

Jag vaknade väldigt sent idag...jag skäms över att säga det...men okej då! Vaknade så sent som kl 15.30! HERREGUD! Vad är detta?! Aja....fixade i ordning mig och sen gick jag helt ensam in till stan för att kolla runt i affärerna litegranna. Köpte en present till pojkvännen av ren generositet och så köpte jag lite dekorationer till mitt rum. Nämligen ord som man hänger upp på väggen, stora sådana. Har tagit bild men orkar inte leta upp sladden just nu så att imorgon får ni se bilder. Jag köpte iallafall 2 st idag en jätte stor "LOVE" i skrivstil och en mindre "DREAM". Ska köpa några st till..det ser så jäkla fint ut att ha det på väggarna. Har det över sängen så det kan inte se finare ut =D


Har även invigt min kamera! *wiiiiiie*
Jag bjuder på några ego-bilder som jag tagit idag.


awwwwww..kolla före och efter bild. (Fotot på mig när jag var liten i hörnet) söt va =D



Nu ska jag titta på seinfeld och försöka somna...men först ska jag försöka få tyst på min pojkvän...får ta fram mitt #1 redskap: KUDDEN! Ska strypa livet ur honom...nej då! men ska iallafall strypa snarket ur honom, ta mig fan! Haha!

Sovdax..byeeee cuties!!

Jenni

fyfan va sexig du är kussen grrrrrrrrrrrrr



2009-11-01, 22:08:14

BoNiiiTa

Fin bild på dig ;) Latiiiiina ? :D



2009-11-02, 00:22:11 URL: http://isabelhernandez.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?