#116 - Gaybloggen - vilken flopp

2009-09-02, 23:04:29 / Kategori:


Just happend:

Skrev precis en kommentar på ett av Gaybloggens inlägg, men stackarn godkände inte det - skäms kanske för att ha kvar vad jag skrev bland dina kommentarer? Tydligt bevis på att ditt självförtroende inte är riktigt så bra som du påstår dig ha. Synd, jag som precis började tycka att du var rolig.. och nej "gumman" det är ingen komplimang. Eftersom att du valde att inte visa min kommentar så får jag väl yttra mig om dig här istället, fast sneppet värre me tanke på din kommentar tillbaka - Du är en FLOPP i gay världen. Du är nog me i top 3 ugliest gays Sweden - och du ligger helt klart 1a. Du är så otroligt osexig på alla sätt och vis, och du om någon är absolut den sista gayen som jag skulle vilja umgås med (och jag ÄLSKAR att skaffa nya gay vänner). Du är och förblir en stor fet flopp.



Med lite hosta kvar ligger jag för tillfället och tittar på finalen av So You Think You Can Dance, inte särskilt bra tycker jag. Hade nog förväntat mig mer, trots att jag inte följt det alls detta året. Kan inte bärga mig tills Riverside börjar då min älskade vän Shvan Aladin skall vara med bland en av huvudrollerna! Ska bli såå kul..



zsghsdg

Jävla hora gå o ta ditt liv, ingen vill se dig här endå.



2009-09-03, 09:00:01 URL: http://aasgs

Anonym

varför hoppa på honom? Om du inte gillar honom, varför kollar du hans blogg? Patetiskt.



2009-09-03, 09:51:58

Anonym

Fan vad löjlig du är HAHA. orka skriva värsta hatinlägget, och hoppa på honom, vem e det som är en flopp här egentligen? ;) hhaHAHAHAHAHAHAAH



2009-09-03, 10:16:20

sofia

han är sorgligt ful! Svarta påsar under ögonen på varje bild, ska det kallas sexigt eller?



2009-09-03, 14:57:06

alexandra

Haha sofia, håller me dig till 100%



2009-09-03, 16:05:49 URL: http://alejandra.blogg.se/

Jennie

Du har fått väldigt mogna kommentarer får jag nog säga . Den översta har ju fruktansvärt bra argument , (host host eller inte )

tur att den personen uppenbarligen talar för hela bloggvärlden , ( "ingen vill se dig här endå. ") det har väl för fan inte han/hon någon aning om !





2009-09-03, 17:43:25 URL: http://vantabebis.blogspot.com

Jenny

Eftersom du inte visar någon bild på dig själv får vi anta att du inte är så snygg du heller. Antagligen sitter du där hemma med ansiktet fullproppat med finnar, fett som hänger över stolskanten och ostbågesmulor på tangentbordet. Genom att hoppa på en annan människa utan att den har gjort någonting visar på svaghet. Antagligen kommer du inte godkänna den här kommentaren eller så kommer du skriva någonting men att jag hoppar på dig men du förtjänar det. Så in i helvete omogon är du, och rasist, om man läser mellan raderna.

Ha det bra!



2009-09-03, 19:38:04

Marija

Spelar det någon roll om han är snygg eller ful? Han är ju gay, du ska inte ragga på honom och han ska inte ragga på dig. Spelar hans utseende någon roll då? :S Det står ingenstans att om man ska vara gay måste man vara snygg.



2009-09-05, 13:16:30



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?