#119 - hatproblem

2009-09-03, 13:07:57 / Kategori:



Vaknade upp för några timmar sen av att min söta lilla vovsing satt upp mitt framför mitt ansikte och bara tittade på mig. Fattade inte va hon ville, ville hon gå ut och kissa? Ville hon leka? Ville hon att jag skulle flytta på mig så hon kunde lägga sig? Det förblev ett olöst mysterium..för hon satt kvar där så länge jag kan minnas och jag somnade sakta men säkert om. Sen vaknade jag ytterligare igen men denna gång för att hon kröp ner bredvid mig. Det var sååå mysit, så vi låg och sov i någon halvtimme men så vaknade jag av att hon snarkade och de blev alldeles för varmt me hennes päls så nära mig.



Upp me mobilen och in på min blogg, och till min stora förvåning ser jag en massa hatiska kommentarer som "Äckliga hora" osv osv osv. Då börjar man verkligen undra vart världen är på väg, när kvinnor kallar varandra hora sinsemellan titt som tätt. Sen förstår jag inte all hysteri kring att jag snackar skit om Amir. Enda anledning till att jag ens hittade din blogg var för att Kissie körde över dig i sin blogg. Annars är du en nobody för mig.. Och ännu mer ser jag ner på dig när jag ser din kommentar, du trackar alltså ner på en hel kontinent? Sydamerika? Men lilla hjärtat..du kanske borde se över dina egna rötter innan du försöker se ner på andras. Du om nån borde aldrig prata illa om något annat folkslag än isåfall ditt egna, ok? Och om du nu insisterar med att du vill tracka på ett helt folkslag så kanske du borde slå upp några böcker me din lilla ärthjärna och lära dig ett och annat, så att du helt enkelt inte skämmer ut dig som du precis gjort.
Och juste..en sista grej: Du har inte 30tusen läsare. Get over yourself yes?







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?