#120 - mat mat

2009-09-03, 14:43:29 / Kategori:


Står just nu och lagar mat :) Har inte ätit idag ännu och känner att min mage snart kommer att börja kurra. Jag är väldigt konstig när det kommer till mat. Jag ÄLSKAR mat, men ändå kan jag faktiskt inte äta mer än 1 gång om dagen och vissa dagar i månaden 2 ggr om dagen. Jag vet inte varför, men jag har alltid varit likadan när det gäller mat. Jag blir mätt en hel dag om jag bara äter en gång om dagen. Jag blir aldrig hungrig förräns vid 4-5 tiden och sen äter jag och är mätt resten av dagen. Jag vet att det inte är alls bra, och det är antagligen anledningen till att jag alltid är tröttare än de flesta. Jag är ofta trött, speciellt på morgonen. Jag kan vara jätte trött om jag vaknar kl 12.

Dagens måltid blir: Hemmalagade köttbullar i tomatsås á la Alita och ris.
Sallad hatar jag tyvärr också, men jag ÄLSKAR morötter och gurka.
Så dagens sallad får bli morötter och gurka! :) mums..


Nu måste jag sätta igång med att rulla mina köttbullar. Jag försöker dra ut på de eftersom jag vet hur äckligt det kommer att bli. Söligt och väldigt kletigt om händerna. Men men, gotta do what i gotta do..


Hörs senare, Puss o kram söta läsare!

emma

hoppas du har en bra torsdag (:



2009-09-03, 15:44:49 URL: http://metrobloggen.se/frokenbitterfitta



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?