#121 - Svininfluensan borta!

2009-09-03, 18:01:59 / Kategori:
Kom precis ut ur duschen och jag måste säga att jag mår heelt perfekt!!
Snacka om att uppskatta vardagen mycket mer när man varit sjuk ett tag.
Japp, som ni alla vet så hade jag svininfluensan (Läs om min sjuka period i tidigare inlägg)
Men nu efter ungefär 5-6 dagar då jag varit mer eller mindre sjuk är jag äntligen frisk!


Rekommenderar till er som blir drabbade att införskaffa en hostmedicin "Bisolvon" får 9/10 i poäng av mig.
Och febernedsättande behövs defenitivt! Jag kan personligen rekommendera Ibuferon i pulver..febern var borta på loppet av högst 10 minuter och så var man uppe ur sängen och sprang omkring lyckligt.



Lite råd till kommande svininfluensa smittade skadar ju aldrig :)
och glöm nu inte - det är inte hela världen, folk som dött av det har oftast dött av en annan sjukdom.
Tex. En man har cancer och får svininfluensan - oddsen är säkert 200% större på att han KAN dö än en person som är helt frisk och blir smittad - SOM JAG i detta fallet.


Nu ska jag klä på mig, sitter i handduk framför datorn och börjar frysa lite..




HANNAH

Gud vad bra att du mår bättre! Herregud, stackarn!



2009-09-03, 20:12:13 URL: http://hannahborg.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?