#123 - Sämsta fredagen ever

2009-09-04, 17:49:09 / Kategori:


Okej jag sitter hemma och är på skit dåligt humör, dels över vilket väder vi har haft de senaste veckorna dvs BARA REGN, och dels för att jag kan inte fatta att det är fredag och jag sitter hemma i mjukisbyxor och helt och hållet ofixad. Jag hatar att känna mig som jag gjort de senaste dagarna, jävla svininfluensan!

                                                    

Jag är på riktigt dåligt humör, folk ska ut och festa eller hitta på roliga saker och jag ska sitta hemma och inte göra ett jävla skit. ÅHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!! Dessutom är jag så otroligt irriterad på mig själv och på att jag bor i lägenhet där folk måste boka tvätt-tid!!! JAG BEHÖVER TVÄTTA MINA KLÄDER NUUUUUUUU jag hinner inte vänta tills imorgon, jag blir galen!! Jag har nästan inga användbara kläder att ta på mig och jag stör mig något så otroligt på det så att jag spricker snart...

Dessutom stör jag mig även på att denna hostan som jag har kvar efter min sjuka period gör så att jag inte kan röka. Jag skiter i de nu tänkte jag och försökte ta en cigg från mamma men nej hennes var slut, och mitt bankomat kort är borta så jag kan heller inte gå o köpa! Herregud, jag får panik... rökningen kanske är grunden till varför jag är på så otroligt dåligt humör..(?)

Sen fick jag även höra att norrköping suger. KUL o höra när jag ska flytta dit om 3 veckor från älskade Göteborg. Allt är bara skit idag och jag stör mig................på allt och alla....

                                                   
              

Nu ska jag duscha, torka och platta mitt hår
SMINKA MIG och gräva i min oändliga garderob efter någonting som går att ha på sig..


Jag blir galen.

Anonym

hm, känner du ingen?

det är ju bara o dra på krogen så hittar man tusentals, vet inte, du får ju gärna umgås med oss om du skulle vilja, men är osäker på om du skulle trivas med oss haha.. det löser sig alltid :)



2009-09-04, 20:08:15 URL: http://direstraits.blogg.se/

Anonym

För det mesta placerar jag mig inte i några fack, så jag har väl egentligen inte speciell stil.



men jag dras ju mer åt en stil, och det är ju rock, hårdrock, metal osv. Jag lyssnar hellre på hårdrock än 90- tals r&b tex.



vad har du själv för "stil"?



2009-09-04, 20:31:12 URL: http://direstraits.blogg.se/

FS

sv: [email protected]

Kan du mejla mig på och berätta mer ;)



kram



2009-09-04, 22:26:27 URL: http://falsksanning.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?