#124 - Den blev fan inte bättre

2009-09-05, 02:21:47 / Kategori:


Herregud! Min fredag blev verkligen inte bättre. ALLA var ute och festade eller hade "myskväll", men jag kunde självklart inte gå ut o festa me tanke på att jag faktiskt legat hemma sen i måndags i svininfluensan och inte tillfrisknat helt förräns igår/förrigår. Myskväll kände jag absolut inte för, isåfall kunde jag lika gärna ligga hemma me myskväll för mig själv. Sååå, det fick bli en lång härlig dusch och sedan torka o platta håret, dra på ett par mjukisbyxor och en tröja och sen hem till min moster :)) Satt där och prata med min kära mamma och moster i några timmar och sedan hemmåt igen, kom hem för ca 2 timmar sedan och har bara legat och surfat runt lite på olika bloggar. Gud vilken hemskt tråkig dag..

Detta får aldrig mer hända mig!

                                       



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?