#125 - Riverside 7e sept!!!

2009-09-05, 02:48:35 / Kategori:


Juste!! Till er serie-älskare som läser detta.
Ni får absolut inte missa premiären av den nya ungdomsserien Riverside den 7e september på www.svt.se/Riverside

Där kommer ni att få se bland andra min vän Shvan Aladin som spelar Ben Ali i serien :) GUD vad jag längtar!!!!!! Ni kan redan klicka in er på www.svt.se/riverside och spana in alla roliga klipp som finns där redan nu och även en smygtitt! Någon som planerar att följa serien? :) lämna en kommentar!

Och ni som inte vet vad Riverside är för något -
Det är en ny ungdomsserie som baseras på serien Andra avenyn, med andra ord - en spin off på Andra Avenyn. Det kommer att handla om Kim (Jonas Bane) och Nathalies (Ida Linnertorp) liv utanförAndra avenyn. Utöver de två så kommer det 5 huvudroller till som är med i serien!!! Riverside kommer att visas som en webb-serie på www.svtplay.se och även kan du titta från mobilen på www.mobil.svt.se/riverside  och kommer att komma ett nytt avsnitt varje dag som är ca 4-7 minuter och varje söndag kan man se alla avsnitt i ett enda långt halvtimmas avsnitt. Personligen kommer jag att titta varje dag OCH söndagar! 

                                                
                                                                               Shvan Aladin wiiiiiiii :)



                            
                                  Anton Gyllensten                  Ida Linnertorp & Jonas Bane


Och om ni inte hade tänkt följa Riverside, så tänker ni i alla fall göra det nu! (hoppas jag :))
Är det som så att serien blir succé så kommer det att fortsätta, men för tillfället är det bara fram till årskiftet. Så därför uppmanar jag alla mina söta läsare att titta på Riverside och ge mig eran åsikt, är den bra? dålig?

Men som sagt, premiären är inte förräns på måndag..så glöm nu inte av att knappa in på svtplay och titta! Jag kommer att skriva ett inlägg som en påminnare så att ni inte glömmer av att titta hihi.

                                         


Ta hand om er, puss å kram!


Amir Akrouti

sv: såg inte ditt förra svar, maila om du vill något. eller så skaffar du dig ett liv kanske? :)



2009-09-05, 03:10:57 URL: http://gaybloggen.com



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?