#126 - Avskyr folk med fördomar

2009-09-05, 03:50:28 / Kategori:

När en relativt stor bloggare kränker mig pga min ras och mitt ursprung..då måste jag fan säga ifrån alltså. Hur fan kan du sjunka så lågt att du offentligt talar ut om dina fördomar mot latinamerikaner? Folk ser fan upp till dig..hur kan du me egentligen? Jag tänker inte säga vem denna personen var eller något liknande, för att jag nu bett personen be mig om ursäkt. Gör han inte detta, så lovar jag er älskade blogg-läsare att ni kommer få veta vem denna person är, och mycket mycket mer smarriga hemlisar om han och hans vänner. Men en dag i sänder..

                           

Detta kommer jag ta upp mer om imorgon
och vem personen är får ni veta absolut senast på måndag
om personen fortfarande tills dess inte bett mig om ursäkt offentligt..

Nu skall jag sova, puss!

S A N D R A T J U L I N S

kolla in dagens låt som är One and the same. vad tycker du? (: http://sandratjulins.blogg.se/2009/september/you-rock-out-it-youre-room-i-rock-the-world.html#comment



2009-09-05, 11:55:00

jennifer westling

de är juh amir, gaybloggen.com. nån som missat dina kommentarer på hans blogg? nej de tror ja fan inté.



2009-09-05, 13:12:01 URL: http://jenniferwestling.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?