#127 - tvätt äntligen!

2009-09-05, 20:19:19 / Kategori:
Detta är nog första gången i hela mitt liv som jag är överlycklig över att kunna tvätta på en lördag kväll! Jag har varit så glad hela dagen för att jag äntligen får tillbaka alla mina rena kläder :)) Har 6 tvättmaskiner fulla me kläder, kan ni fatta de eller? Men efter idag kommer jag känna mig hel igen.

Åkte iväg till partille me pappa för en stund sedan för att kolla på en ny garderob till mig och den är helt perfekt och kommer att sitta såå fint i mitt nya framtida rum i norrköping. Den matchar till min säng som är i ek. Den har spotlights och är bara såå stilren! :) Love it

Så nu sitter jag här och väntar på att min 4e tvätt och torken ska bli klar, och sen har jag 2 more to go! Ska även ikväll spendera några timmar åt att storstäda mitt rum, inte för att det är stökit, utan för att jag ska rensa och slänga varenda klädesplagg och onödig skit som jag inte vill ha med mig till Norrköping när vi flyttar. Det kommer att bli en heeeel del kläder. Har garderoben full av kläder som jag aldrig tagit på mig och kläder som jag inte använder. Ska bli kul o rensa o få bort all skit :)

Flyttboxarna står redo i mitt rum och jag måste ta tag i allting inom de närmsta 2 dagarna eftersom att jag om 3 dagar inte längre kommer kunna lyfta tunga lyft eller anstränga mig överhuvudtaget på några veckor! Varför? Hemligt för er som inte redan vet!

 

Hörs ikväll när allting är färdigt lovers!!


Sara

Jättefin blogg :D



2009-09-05, 23:35:00 URL: http://essiochsara.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?