#129 - trevligaste söndagen på länge

2009-09-07, 00:35:31 / Kategori:

Kom alldeles precis innanför dörren efter en härlig kväll med bland annat bio. Gick till SF Bergakungen och tittade på G.I Joe med älsklingen. Filmen var verkligen över mina förväntningar, jag brukar oftast inte tycka om action filmer...enda action filmen jag hittils verkligen tyckt om är transformers :) Men denna var verkligen grym, ni som inte sett den än borde definitivt ta er en sväng förbi bion och titta på den.

Har inte kunnat skriva på hela dagen idag eftersom jag inte varit hemma förräns nu. Igår efter att jag tvättat klart så  åkte jag hem till Jocke för att ge Amina alla mina kläder som jag inte ville ha. Det blev 3 knökfulla påsar fyllda med allt ifrån linnen och klänningar till jeans och bikinisar, även en och annan BH som jag aldrig hann använda. Hon blev så glad och mycket av kläderna satt helt perfekt på henne :) Vi satt där och tjötade och tittade även på en film som jocke är med i där han spelade hur bra som helst, och senare vid halv 4 på natten åkte vi hem till min pojkvän för att sova där.

Vaknade upp tidigt och åkte iväg och köpte lite smink som jag behövde. Det fick bli 2 st lip-glosses (huur söta färger som helst, babypink och babyorange) och 1 ögonbrynspenna och sist men inte minst 1 foundation. Sen kunde jag bara inte hålla tassarna ifrån att köpa 4 påsar Stimorol Fusion som jag bara älskar, 2 redbulls och ett paket hubba bubba! Efter min och älsklingens "shoppingrunda" så åkte vi till Mc Donalds och unnade oss(SOM VANLIGT) haha. För min del fick det bli en Mc Chicken naturell med pommes och fanta! *mmmm*





Så nu sitter jag här hemma och tittar på Efterlyst litegranna. Hatar egentligen att kolla på det eftersom att jag blir rädd varje gång jag kollar på det..någon mer än jag som blir rädd av Efterlyst? Eller är jag bara helt konstig i huvvet? Nu ska jag iallafall försöka se om jag kan somna snart, måste upp rätt tidigt imorgon.

Ha det så bra söta läsare! Puss å kram



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?