#130 - Börjar noja

2009-09-07, 01:39:10 / Kategori:


Shit pomfritt...nu är det dags om 3 dagar och jag känner verkligen hur jag inte kan slappna av längre. Min mage beter sig som en torktumlare den bara snurrar runt och vänder på sig. Mitt hjärta slår i hundra och jag kan till och med börja känna mig illamående. Herregud, jag klarar inte av att vänta i 3 dagar till..jag vill göra det NU, jag vill och jag måste få göra det NU så att allt det här kan släppa...har aldrig känt såhär förut!! På ett sätt så jäkla underbart, på ett annat sätt så skrämmande...herregud, jag kan inte sluta le!


WOW.........
Nu måste jag sluta...måste göra någonting för att slippa den här hemska känslan..
                                                  
Jag får inte röka...men jag kan nog inte göra nått annat än att gå ut och ta mig några bloss...bara för att bli av med denna nervositet...jag får ju inte röka har jag blivit tillsagd pga detta....jag tror inte att det gör någonting...jag måste gå ut och ta några bloss...

hmm, 10 bloss sen slänger jag den, jag lovar!!


im going craazy!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?