#132 - top model 12

2009-09-07, 02:48:00 / Kategori:


Glömde tillägga en sak som jag faktiskt längtat efter som hände idag. Inget mindre än Top Model 12 hade premiär idag och det har jag gått och längtat efter i flera veckor nu! Det var såå kul och redan drama första dagen. Om man ens kan kalla det första dagen, idag avgjordes vilka 13 tjejer som skulle få vara med och tävla. I LOVE TOP MODEL! Alltid roligt, fräscht och underhållande att titta på. Och det jag gillar mest är att se hur de ibland bråkar med varandra..det är såå roligt! Men frågan är nu, kommer jag att kunna hålla mig ifrån att titta på alla avsnitt i förväg? Nej, jag tror inte det...får försöka så gott jag kan. Lovar att uppdatera er om detta!

Nästa tv-serier jag längtar efter är........
90210!
The Hills!
The City!
Gossip Girl!
One tree hill!
Andra Avenyn!
Greys Anatomy! 
Real World: Cancun!
Desperate housewives!



ÅHHH, JAG LÄNGTAR!!!!!!!!!!!!!
Och det bästa av allt - alla dessa börjar nu i september!
Fråga mig om du vill veta specifikt när en serie börjar, datum osv.
Jag har stenkoll på detta :) yeeeeeeeey...

Förresten, visste ni att ni kan gå in på www.mtv.com och klicka in er på "SHOWS" och där välja och vraka mellan 20-30-tals olika program som man kan titta på när man ligger hemma och har tråkigt? The hills, The city, Laguna Beach...ja, i stort sett ALLA program som visas/har visats på tv (mtv) finns att kolla på online. TACK och lov för att jag hittade www.mtv.com förra året, det har hjälpt mig måånga nätter när jag legat och vridit mig i sängen för att jag inte kunnat somna.

Tips! Titta på Real World säsongerna, dom är så sjukt underhållande!
Puss å kram på er söta läsare - all yours truly Alita!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?