#133 - Äntligen!

2009-09-07, 16:18:05 / Kategori:


För första gången på länge kan jag säga, YES äntligen är helgen slut! Detta har jag längtat efter såå länge, och anledningarna är många! För det första...det som glädjer mig allra mest av allt - Riverside började idag och det var faktiskt ett väldigt bra avsnitt, tråkigt bara att dom är så korta..blev helt chockad när det bara tog slut eftersom att jag satt som fast klistrad..men imorgon kommer ännu ett och varje dag framöver!

För det andra..NU ÄR DET BARA 2 DAGAR KVAR!!!!!!!! Oh herregud..och juste mina sötaste läsare - jag ryckte upp mig igår efter mitt "nervsammanbrott" på bloggen (eller vad jag nu kan kalla det haha) och jag gick faktiskt aldrig ut och rökte. Im so proud! Istället gick jag till frysen och tog ut 3 is-pinneglassar som jag åt upp! Trollerimix!


vad är det för nåt jag ska göra om 2 dagar?
Hemligt for now! Ska bli en överraskning..




För det tredje...en del serier har premiär denna veckan och framförallt för att Tyra Banks Show och Top Model går varje vardag mellan kl 15.00 - 17.00.


Nu kom pappa hem med min mat. Thai nudlar me kyckling! mmmm....
Puss å kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?