#134 - kunde inte hålla mig..

2009-09-07, 18:07:08 / Kategori:


Som jag sa igår så var premiären av Top Model 12 igår, och jag försökte hålla mig ifrån att kolla på avsnitten i förväg som jag alltid gör med alla serier..men det gick inte, jag kunde inte längre hålla mig. 3 timmar efter att jag bloggat om top model premiären satt jag som fastklistrad på skärmen och tittade på 4 avsnitt till!! Det är ju bara föör bra alltså!
                              
Nu ska jag fortsätta kolla på Top Model och göra mig i ordning strax för att åka iväg hem till Jocke med älsklingen, senare ikväll ska jag och mamma iväg på ett möte inför vad som komma skall på onsdag. Förberedelser, regler, svar på frågor osv osv.. ska bli kul, tror jag behöver det me tanke på hur nervös jag är nu.

Ha det så bra sötnosar.
Puss å kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?