#135 - Iväg på möte snart

2009-09-07, 19:53:28 / Kategori:


Sitter hemma hos jocke nu med älsklingen och Shvan. Vi har pratat om allt mellan himmel och riverside, haha. Nu sitter alla i Jockes kök och röker och jag såklart röker INTE eftersom att jag blivit tillsagd att jag inte får göra det nu så tätt inpå onsdag. Så jag bestämde mig såklart för att uppdatera min älskade blogg så att ni läsare har någonting att läsa :) Ska om ca 20 minuter åka iväg med mamma på mitt "möte" som jag måste gå på för att få lite information om onsdagen. Imorgon kommer jag att vara så nervös...herregud...



Imorgon börjar även nya säsongen av Andra Avenyn till er som tittar! Det gör i alla fall jag, hihi. Så missa inte det! Och som en självklar reminder - glöm inte Riverside imorgon! Fortsätt följ varje avsnitt!

Nu ska jag sitta och joina diskussionen som pågår i soffan.

Ha det så bra, puss å kram!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?