#136 - Tillbaks!

2009-09-07, 22:21:45 / Kategori:


Så nu har jag kommit tillbaka hem till jocke från mötet med mamma. Det gick väldigt bra och vi fick reda på hur allting ska gå till och vad jag måste göra innan och efter! Ska bli såå roligt...nu längtar jag bara, ingen mer nervositet för tillfället...dom fick mig att känna mig väldigt säker och fick bort alla mina tvivel som jag gick runt med. Nu längtar jag bara tills på Onsdag för att äntligen uppfylla en dröm som jag haft i många många år!!! :))

Fredrika och Sofia kom på besök för att hälsa på och säga hej då innan dom åker till Magaluf, jävla lyckostar!! Jag vill också ifrån det här regniga landet!! Hoppas i alla fall att dom får det roligt!!



Nu ska vi åka iväg och handla någonting gott, jag insisterar!
Puss å kram

Miiiiiii

Miiii mi miii miiiiiiiiiiiii :l MIII <<<---- Miii <3 -------->>>> Miiiii



2009-09-08, 10:28:01



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?