#137 - En dag kvar..omg..

2009-09-08, 16:53:25 / Kategori:


Herregud, jag kan inte sitta still!!! Igår lyckades jag till slut somna kl halv 7 på morgonen (imorse kanske jag borde säga?) på grund av hur illa jag mår..av nervositeten. Imorgon är det dags för mig och jag kan inte förstå att detta sker imorgon!! Jag är så äckligt nervös och jag kan bara inte sluta tänka på de, kan inte sluta!

Vaknade kl 12 idag och gick ut med min älskade vovve en lång promenad, kom hem och åt. Hade ställt en halv-litrare Redbull i kylen igår natt som jag köpte med mig hem för att dricka idag så att jag kan hålla mig pigg och alert hela dagen. Har ni sett dom nya redbull burkarna? Nästan en halv liter! Dom är grymt stora, men jag njöt så mycket av att veta att den inte kommer ta slut på mååånga klunkar! *hihi*

Så nu har jag tittat klart på hela säsong 12 av Top Model, men jag tänker inte avslöja vinnaren för då kommer jag nog få en och annan utskällning ifall att någon/några av mina söta läsare faktiskt följer det. Men det var en väldigt rolig och spännande säsong faktiskt, jag har sett de flesta säsongerna och denna var en av de absolut bästa ever! Jag älskar Tyra Banks!!!!! Hon är så vacker, så magisk på nått sätt. Det bästa av allt med henne i dags läget är hur hon har blivit så jordnära och inte alls bara är ytlig och utseendefixerad utan även känslig och medhjälpande. Därför älskar jag att titta på hennes show varje vardag på Tv3, Tyra Banks Show. Hon smälter in bland sina gäster och till och med bland publiken och hon beter sig inte som om hon är bättre än någon annan där, älskar det!


Sitter här nu mätt och belåten OCH NERVÖS som aldrig förr. Jag måste städa mitt rum..och då menar jag verkligen storstäda. Det måste vara kliniskt rent innan dagens slut eftersom att kommer få ligga där ett tag efter imorgon. Så jag ska ta fram alla mina städredskap och sätta igång alldeles strax, det vill säga:



























...Och ja Amir "Gaybloggen".. jag kanske borde satsa på att bli städerska så kan jag städa upp i din mun..lite väl skitit där inne, dont you think?

                                                                  


Amanda ♥

Haha kommentaren om Amir var ju klockren ;)



FRÅGESTUND. Svarar på ALLT :)

GOGOGO!



2009-09-08, 18:44:31 URL: http://twistedfashion.blogg.se/

Jenni

Omg! Kan inte fatta det gumman, nu är det bara timmar (faktiskt) kvar tills du förändras för livet!!

Från en äng till en otroligt mycket bågigare äng..



Jag och alla dina vänner ser fram emot detta lika mycket som dig, fast mest amina den jävla ragatan.

Hon vill få sig ett grepp här och där..



Men gumman lycka tiiiillllllllllllllllllll tihihih!

när du vaknar kommer du se mitt fula face framför dig och min jobbiga pipiga röst kommer du allt få höra också AHAHHA du kommer aldrig undan betch=D



men..SÅSAJAJUDEDÅAAAAAAAT!

de pirrar lite i magen o du kan inte bli blottare hur som helst efteråt de förstår du väll?



ring mig när du ser detta vi måste skvallra

och snacka skit om gayfittan som kallar oss städerskor..



Puss/Jeennnniii



2009-09-08, 23:33:45



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?