#139 - Dagens!!! HAHAHA

2009-09-09, 02:35:24 / Kategori:

HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH jag kan bara inte sluta skratta hahahaha det är någonting med den där jävla Shvan Aladin alltså, din sjuke fan!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHA asså jag kan bara inte sluta flabba åt ett sms som han precis skickade till mig i min desperation efter tröst...ligger i min säng och hyperventilerar och försöker tvinga Jocke att trösta mig (Han gör det väldigt bra faktiskt måste jag bara säga) men still it isnt calming me down.

Är så jäkla röksugen så att jag snart spricker, men jag får helt enkelt inte röka och thats it...hur kommer man ur en sån här jobbig situation? Jo, anledningen till varför jag inte tänker sluta röka på ett bra tag - JAG ÄTER NÄR JAG ÄR RÖKSUGEN OCH INTE KAN RÖKA. Jag blir rund som en kossa om jag inte röker på 3 veckor, och detta är ingenting som jag tänker utsätta mig själv eller min kropp för och speciellt inte efter imorgon!! Men i alla fall...jag tänkte bara äähh jag klarar inte detta jag måste gå ut och ta åtminstone ETT bloss av en cigarett, men nej! Joakim Ferm hjälpte mig att motstå frestelsen och efter nån sekund så förstod jag att - nää..jag tänker fan inte gå ut och röka ens ett halvt bloss! ALDRIG! Ska jag riskera att förstöra någonting så vackert och någonting så otroligt dyrt bara för att få ta några bloss på en cigarett? Ööö - nää de tänker jag inte! Så tjock som jag nu är i beteendet gick jag raka vägen till kylskåpet, fyllde min sportlife vattenflaska me iskallt vatten. Hitta inget gott i kylskåpet, ingenting som tilltalade mig, så jag gick till min godis skål som jag fyllde me godis igår natt efter ett besök på statoil. Hämtade även min 200g. marabou mjölkchoklad och ligger nu med båda två i sängen...men det blir inte så mycket ätande - gillar inte choklad, fattar inte varför jag fick för mig igår att jag ville ha det.. och godis är jag något så otroligt trött på just nu. Är helt enkelt för mätt - men socker dödar röksuget...!

Oj, juste glömde berätta själva poängen till att detta inlägget ens blev till!
Shvan Aladin. Du är mig en rolig och tamig liten prick! Jag kan inte riktigt sätta fingret på vad det är som just gör att det mesta du gör och/eller säger blir så jäkla kul. Du är inte som grädden på moset - du är som mandelmassan i en semla. Jag älskar semlan men fan vad jag HATAR mandelmassan...men jag vet innerst inne att det är mandelmassan som gör semlan. Du är en sjuk människa, sjukt rolig människa!!! Du är nog den enda i hela världen som skulle få för sig att skriva ett sådant här sms till en vän som ligger hemma och hyperventilerar av nervositet och tuppar av vilken sekund som helst:



Trots din sjuka humor så är jag tacksam att jag har dig & Joakim Ferm som två utav mina allra bästaste vänner & Mohammed som min älskade pojkvän. Tack för att ni alla stöttat mig och pratat så många timmar om mig och imorgon. Älskar er!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?