#141 - nati nati sötnosar

2009-09-09, 03:43:43 / Kategori:


Nu äntligen blev jag någorlunda trött..äntligen! Eftersom att jag missade Idol säsongsstart idag så ska jag faktiskt göra som så att jag ska ta mig en titt på den just nu! Den finns ju att kolla på webben på www.tv4.se! Så medans jag blir ännu tröttare ska jag titta på det och förmodligen även somna till det. Ska bli så underbart, vaknar om några timmar för att bli nedsövd i ytterligare några timmar - och sen kommer mitt livs största förändring. Ska bli så underbart spännande och kul, hoppas jag! Nu har äntligen mina nerver släppt litegranna och jag hoppas på att dom släpper ytterligare lite till.

Ni kanske ser att jag skaffat mig en ny signatur till mina blogg inlägg! Vad tycks? Fin va! Eller är den gamla finare?

Saknar min älskling, vi sa aldrig god natt till varandra idag, han somnade i sin säng medans jag stod i duschen och tvättade min kropp och hår med desinfektionsmedel..usch =( i miss him!




Nu ska jag faktiskt gå min kos, så att ni alla sötaste blogg läsare får ha en jätte trevlig dag (för jag antar att de flesta av er inte läser detta förräns imorgon) och ni blogg-ugglor som redan läst det eller kommer läsa nu under "natten" får sova sååå sött!

Puss å kram..


JOCKE, FNISS FNISS VI HAR SÅ KUL

Alle dina gammla signatur var finare!



2009-09-09, 08:19:44

terese

Fin blogg :)

Allt bra?



2009-09-10, 19:51:32 URL: http://londonflickan.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?