#142 - im back!

2009-09-17, 15:22:59 / Kategori:


Hej alla söta blogg läsare. Det har gått en vecka sen jag skrev sist och det känns inte alls bra. Jag har nu legat till sängs i 5 dagar och fått njuta av den simpla vardagen de senaste 3 dagarna som gått. Jag älskar allting just nu, jag är så otroligt nöjd med allting och just nu kan absolut ingenting förstöra detta för mig :)

Nu har jag fått en stor grej överstökat ur mitt liv och det känns helt underbart! Nu är nästa stopp min utflyttningsfest som är den 26e september, och jag hoppas att den går bra och inte något bråk eller liknande dyker upp som eventuellt förstör kvällen. Men det tror jag faktiskt inte att det kommer att göra eftersom att det bara är mina vänner som är välkomna, problem kan hålla sig långt borta från min lokal :)

Suttit och tittat på lite skor och så på nätet och jag har hittat så många skor jag bara dregglar när jag ser. Behöver köpa mig ett par snygga pumps till min fest såklart, och detta får jag göra så fort lönen kommer för idag har jag inte en krona i fickan, bokstavligt talat! Friis&Co har jätte fina skor och det hade jag faktiskt ingen aning om, även Jessica Simpsons pumps är heta på gröten!!! Blev helt till mig när jag såg dom. Vad jag tyckte om med Friis&Co skorna var att man kan använda de till vardags utan några som helst problem!

Var även inne på bianco och tittade på deras sortiment, men efter att ha sett Friis&co och Jessica Simpsons skorna så är jag inte alls intresserad längre. Dom kostar någon tusenlapp mer än vad ett par skor på bianco kostar men det är såå värt det. För de första är de mer kvalité på dessa skor än vad det är på biancos skor, för de andra så är det såå mkt stiligare :)

Klicka på bilderna för att titta närmare! :) Detta var endast några av alla skor jag hittade idag


 Friis&Co                                Friis&Co                             Jessica Simpson                       Jessica Simpson

Och eftersom att detta är min sista lön jag får i Göteborg så ska jag unna mig rejäält!! :) Ska shoppa med några vänner den 25e och divor som vi är jag och Shvan så har vi bestämt att vi delar upp dagen så att vi får 5 timmar var.

På tal om Shvan, ni har väl inte glömt att titta på Riverside?
www.svt.se/riverside - Klicka in och titta! Börjar ju bli riktigt spännande..!


Nu ska jag titta på Tyra Banks Show som började för 5 minuter sedan! Love her!!
Puss å kram på er sötnosar


velvet

oh my god shoes. riktigt bra val



2009-09-18, 03:07:06 URL: http://fashionundstyles.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?