#143 - Nattbloggar som vanligt?

2009-09-18, 03:24:33 / Kategori:


Nu har jag tillägnat 3 timmar åt att plugga på vissa grejer som jag behövde få veta angående min operation. Nu föll alla bitar på plats och jag fick svar på de flesta av mina frågor. Jag undrade lite och var även lite rädd över en del saker, men efter att ha läst på forum osv har jag nu förstått att jag inte har någonting alls att vara orolig över! *pheeew* nu kan äntligen lilla alita andas ut igen..har gått och varit nervös exakt hela dagen idag och inte förräns nu kunnat slappna av helt! Älskar den känslan man får när man vart nervös över någonting och undrat & fått ett svar till slut..all nervositet och negativ energin bara släpper.. i love it!



Jaa,
nu när jag är avslappnad och dunder glad så ska jag ta mig en liten kort sekund åt att spana in några kameror. En har jag redan spanat in ett tag och tror förmodligen att det får bli den som jag köper, Sony Cybershot Hot Pink(se bild ovan). Har ju faktiskt tjatat ett tag nu på att jag vill köpa mig en kamera och det har inte blivit av eftersom de är de allra SISTA jag tänker på när lönen väl kommer. Nej nej, jag ska springa runt och rent utsagt slänga iväg mina pengar på alla möjliga onödiga saker så som skräpmat, cigg & impuls köp.. men NO MORE!! För denna månadens lön ska gå åt riktigt bra grejer! Har listat mina MÅSTE-KÖPAS innan jag flyttar till Norrköping:
 


Resten av lönen skall det festas för på min utflyttningsfest & bara för övrigt leva på fram tills nästa lön. Tror att jag kommer ångra allt på den där shopping listan när jag är fattig som en dåre och det är 10 dar kvar tills lönen kommer..brukar oftast bli så, men nu har jag i alla fall i samvetet att jag gör någonting BRA med pengarna och inte bara äter upp dom! EN SAK jag inte kommer ångra är CHI-behandlingen, den är helt wonderful och jag slipper platta mitt hår ända tills det växt ut igen på nytt, sparar mig inte bara en massa tid (och tid är pengar) utan även att jag inte sliter ut håret genom att platta det dagligen. + att det blir så otroligt mjukt och fint!

                     


Nu ska jag krypa ner i sängen bredvid min söta vovve Kira som ligger bredvid mig och snarkar lite lätt. Älskar att sova me henne, de är alltid lika mysit!

God natt sötnosar!

 


katarina

jag håller med allt du säger! hon är ju trots allt 20 år gammal och inte 10!!



ah, lägga till varandra på blogglovin? :D



2009-09-18, 09:43:35 URL: http://kapezer.blogg.se/

dsdadas

det va inte billigt det.



2009-09-18, 14:28:34 URL: http://stocklyn.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?