#144 - Fredag hela veckan!

2009-09-18, 15:34:13 / Kategori:



YES äntligen fredag! Detta är första fredagen på 2 veckor som jag faktiskt kan göra någonting på. Första fredagen låg jag hemma med svininfluensan och förra fredan låg jag i sängen inlindad i bandage och kunde inte röra mig. Så nu kan jag röra mig och jag har aldrig uppskattat det mer än jag gör nu! 

                                                           

somnade rätt sent igår, runt 4 halv 5 på morgonen somnade jag och vaknade kl 12 av att min telefon ringde. Sedan ringde Sanne någon minut senare angående min utflyttningsfest. Vi möttes upp utanför mig och satte oss ner för att tjöta om allt och inget, tog oss en lång promenad och sedan gick vi hem till mig och åt lite, spela kort & sen gick hon hemmåt.
                                                          

                                    Tog mig en titt på min kusins nya bil, hur sööt som helst!
                                       En Ford KA baby blå. Den va verkligen dunder söt :)
                                                 GRATTIS TILL DEN FINA BILEN BABE!


Så vad händer idag? Fredag idag och någonting skoj måste ju absolut göras! Inte så lätt att göra nått skoj utan pengar, men men vi får väl se om jag lyckas skrapa ihop några kronor tihi! Nu skall jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning inför denna fredagen!

                           
Puss å kram sötnosar


Sabina-mamma vid 15

Hejhej!

Jag försöker att varje vecka skriva någon form av diskussionsinlägg, nu har det inte blivit något på länge eftersom jag flyttat med min son och inte haft någon tillgång till internet - men idag har jag äntligen fått ihop ett inlägg (väldigt kort men det är ju alltid någonting, eller hur ;) )

Nu tänkte jag att det skulle vara härligt att höra vad folk tycker och tänker om detta, har skrivit om allt från ammning offentligt till fjortisbloggare - denna gång handlar det om självaste svininfluensan. (du hittar länken här: http://saabiina.blogg.se/2009/september/18-september-09-disskusions-7.html ).

Har du tid får du jättegärna skriva några rader om vad du tycker om detta - är det överdrivet eller är denna influensa verkligen så hemsk som den låter?



Tacksam för svar.

Kram /Sabina



2009-09-18, 20:50:14 URL: http://saabiina.blogg.se/

thehills & The City

Hej!

Jag driver Sveriges största The Hills & The City Blogg.Tycker du om serierna så tycker jag verkligen att du ska klicka in i min blogg. En massa skvaller, fashion allt om the crew och självklart en massa drama. Och inte nog med det en massa tävlingar, kika in i min blogg och var med i min tävling som pågår nu!



Ha det bra / The Hills & The City



2009-09-19, 15:40:27 URL: http://hillsandcity.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?