#145 - Söndag..fan?

2009-09-20, 21:11:49 / Kategori:



Hej sötnosar! Sitter hemma hos min vän Joakim Ferm, dom andra sitter i soffan och tittar på kändisdjungeln. Har faktiskt aldrig tagit mig tiden att kolla på det och tänker nog aldrig heller göra det. Verkar vara så otroligt lamt och tråkigt så att jag inte anser att det är värt min tid :) Amerikanska versionen av kändisdjungeln tittade jag däremot på och det var hur kul som helst - Heidi och Spencer från The Hills + Janice Dickinson var med senaste säsongen! Bara det säger en hel del, eller hur?

Om exakt 6 dagar är det dags för min fest och jag längtar riiiiiktigt mycket! Mina top 3 party låtar just nu är defenitivt nedan nämnda! Kan NÅGON här påstå att dom inte är sååå bra så man bara vill hoppa ur stolen och dansa ihjäl sig? :)


Nu skall jag efter att ha varit osocial ett bra tag röra mig mot soffan för att joina gruppen! Flyttar trots allt om 1 vecka och vill inte missa en sekund av mitt sociala umgänge. Hörs imon!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?