#146 - Tiden går fort..

2009-09-21, 01:52:25 / Kategori:


kom hem vid 11 tiden idag och det känns verkligen som om jag precis kom hem. När jag kom hem titta jag på efterlyst med mamma och pappa (och kira såklart). Sen somna mina föräldrar och då tog jag min ensamhet i kragen och tog med mig den in i mitt tomma rum som för tillfället bara består av en säng, 11 flyttlådor fulla med kläder, skor och övrigt - och sist men inte minst min älskade LCD TV. Tragiskt, men sant tyvärr! Japp, för om exakt 8 dagar så flyttar jag till Norrköping.

Eftersom att min utflyttningsfest är på Lördag så behöver jag självklart redan nu börja förbereda musik och skivor. Jag har laddat ner en heeeel del låtar och väldigt bra sådana måste jag medge! Nästan allt detta är Sanaz förtjänst som tog sig tiden att skriva ner miljoner låt-titlar som jag sedan kunde ladda ner :) Så jag är nästan helt färdig med all musik, och på torsdag skall jag ta mig tid att bränna massa skivor. Känns skönt!



Det är allt jag ägnat mig åt i lite mer än 2 timmar nu, och det känns som sagt som om jag kom innanför ytterdörren för 10 min sen. Helt sjukt hur tiden kan gå så fort när man inte gör absolut någonting! Hade jag varit på jobbet just nu så hade dessa 2 timmar känts som en hel evighet...dont u think?



JAG ÄR SJUKT TAGGAD inför lördagen!! Hoppas innerligt att ingenting kommer emellan mig och en perfekt fest-kväll som förhoppningsvis får ett helt underbart slut! Vill bara att jag ska få med mig ett riktigt härligt och roligt minne med mig till Norrköping (eller inget minne överhuvudtaget med tanke på vilka black outs jag kan få) av min sista fest-kväll i Göteborg.


Ska titta klart på filmen Year One som jag och älsklingen tittade på igår natt :) Den var faktiskt väldigt rolig och underhållande..men vi båda somnade till slut vi var alldeles för trötta. Så nu ska jag titta på den!

sov sött alla blogg-ugglor, puss å kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?