#149 - Lönen imorgon!

2009-09-24, 17:15:58 / Kategori:


NU är jag riktigt glad faktiskt! Fick hem min lönespecifikation och till min stora förvåning får jag mer än vad jag räknat med! Tänker inte sitta och diskutera min lön på bloggen söta läsare men jag ville bara skriva av mig lite av min lycka! Finns ju inget bättre än en sådan positiv överraskning eller hur? :)

Så nu kan jag utöka min gamla shoppinglista mycket mera!! Jupppiiii!!!
Ni som inte sett min shoppinglista eller inte kommer ihåg kan gå ner några inlägg så hittar ni den med störst sannolikhet!


Skulle egentligen åkt till Stenungsund idag men det blev ju inte av tyvärr, man får ju dessvärre inte betala kontant på bussar längre och mitt fritidskort gäller inte innan kl 16.00 och så sent hade jag inte tänkt åka..snarare hade jag tänkt åka hem vid den tiden igen...så det blev ju lite krånglit. Får träffa Catherine innan jag flyttar eller så får jag helt enkelt tvinga ner henne till min fest på lördag! Vad tycker ni? :)) Tvinga ner henne, eller hur?

Kusin vitamin kom på besök förut för att meddela mig om att hennes nya företag redan fått lite fart! Trikologi center heter hennes företag och till er som inte har en aning om vad det är kanske borde gå in och ta er en titt - www.trikologicenter.se hon jobbar med alla möjliga hårproblem! Så till alla er som är intresserade av en gratis hår-analys och bor i göteborgs-området kan ju alltid ta er till Kungsbacka på öppet hus den 3:e oktober!

IALLAFALL - vi ska fixa mina naglar ikväll så att jag har dom absolut hetaste naglarna på lördag!


Nu ska jag titta på Riverside och se hur min vän Shvan sköter sig idag!
Puss å kram på er sötnosar!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?