# 151 - naglarna gjorda!

2009-09-24, 23:03:10 / Kategori:


Hej sötnosar! Blev precis färdig med mina naglar hos kusin vitamin Jennifer Hultgren. Hon var extra noga med att göra dom så perfekt som möjligt eftersom att min fest är på lördag så ska jag ha dom snyggaste hetaste naglarna in town!! Och jaa älskade läsare, jag har dom bannemej! Jag tror aldrig jag varit så nöjd med mina naglar som jag blev denna gången. Jag bestämde mig efter många om och men att välja fransk, alltså vita tippar med en och annan bling lite varstans. WOOOW säger jag bara, blev så hett!

Har tagit bild såååklart, inte trodde ni att jag inte skulle ta kort väl? Halllåå??




Om en liten stund ska vi åka iväg till mc donalds eftersom att min älskade lön kommer kl 00.00 mohaha!! Såklart att jag bjuder min kusin vitamin efter allt slit med mina fula före detta naglar, hihihi.

Nu ska vi åka, ha de bra sötnosar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?