#152 - Shoppingdag 1 avslutad!

2009-09-26, 00:44:46 / Kategori:


Kom alldeles precis hem till Jocke och Amina efter att ha suttit på en trevlig liten bar och druckit en och annan drink, eller rättare sagt DOM har druckit en och annan drink. Jag sparar mig tills imorgon!! Wiiiiie imorgon är det dags för min efterlängtade utflyttningsfest!

Idag har jag och Amina haft en lååång shoppingdag som inte gav mig så hemskt mycket. Köpte min digitalkamera som jag längtat efter så länge! hihi och jag är positivt överraskad, den är väldigt bra faktiskt. Bild på allting kommer imorgon.



Däremot så fick jag inte ut allt jag ville av min shoppingdag, så att jag måste in imorgon igen och fortsätta shopping kampen! Imorgon skall det bland annat köpas:

• Klackskor (ETT ABSOLUT MÅSTE!!!!!!!!)
• Väska (MER än ett måste!!!!!!!!!)
• Minneskort till kameran
• Byta hörlurarna som jag köpte idag, killen gav mig fel hörlurar..passar inte min mobil!!! JÄVLA SIBA!


Nu ska vi till Statoil och min älskade pojkvän ska komma senare och sova hos mig hihi mys pys :))

Puss å kram sötnosar, ska försöka skriva imorgon innan min fest men lita inte på mig, ska försöka haha.


mammagladh

Hoppas utflyttningsfesten blev lyckad!

Spännande att flytta ju...



2009-09-27, 20:30:45 URL: http://mammagladh.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?