#153 - imorgon flyttas det

2009-09-28, 14:35:44 / Kategori:
Hej alla sötnosar! Förlåt för dålig uppdatering men jag skall berätta precis varför och förklara mig. Som ni vet flyttar jag imorgon och jag har en hel del att tänka på. All packning är klar och min lägenhet består just nu bara av en massa flyttlådor. Så imorgon vid den här tiden är jag officiellt bosatt i Norrköping.

Anyways! Anledning till min dåliga uppdatering.
Som ni även vet så hade jag min utflyttningsfest i lördags och först och främst vill jag tacka alla mina vänner som dök upp och gjorde festen så trevlig som möjligt! Det betydde otroligt mycket för mig. Tillbaks till ANLEDNINGEN till min dåliga uppdatering. Japp, jag sitter idag och önskar att jag aldrig haft den utflyttningsfesten. Nämligen för att jag om några timmar måste in till sjukhuset och få hela foten och benet gipsat. Jag snubblade i 10cm höga klackskor och knäckte ett litet ben i foten. Helt fel tid att få foten gipsad, eller vad säger ni??

Jag kommer nu att få hoppa omkring i gipsad fot i 4 veckor och vi flyttar imorgon till en helt ny stad, där jag skulle börjat mitt jobb redan den 1a oktober dvs på torsdag. Jobbet kommer att få vänta i 1 månad nu. Inte nog med det så fyller jag 19 år den 10e oktober och även där hindras jag att göra precis vad jag vill, dvs fira min födelsedag.

INTE NOG MED DET så har min kusin öppet hus för sitt nya företag som hon precis öppnar nästa helg där jag tänkte dyka upp som värdinna, men nu blir det istället för mig till att sitta ner som en mes med gips runt hela foten och inte kunna göra någonting.



Så bottom line: Jag har inte kunnat uppdatera min blogg eftersom att jag satt på akuten hela dagen igår och fick veta att jag den kommande månaden kommer hoppa omkring som en tönt i gips...

Det suger!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?