#154 - Fan fan fan!!

2009-09-30, 14:27:55 / Kategori:



Okej, jag kan ju börja med att säga att det osmidigaste i världen är nog att ha gips under en flytt. Det suger så hårt och under dessa dagar med gips har jag aldrig känt mig så otroligt värdelös förr som jag gör nu. De går helt enkelt inte ihop. Jag undrar verkligen om gips lönar sig för de verkar absolut inte så..det gör lika ont ändå.

Anledning till varför jag fick gips var för att jag skulle kunna gå utan kryckor och läkningen skulle gå snabbare och säkrare, men jag kan ju inte ens sätta ner foten utan att få panik så ont det gör. Måste hoppa omkring med kryckor ändå och vad är då poängen med gips?

Men men, angående flytten och lägenheten osv..
Jag älskar vår lägenhet den är så otroligt fin verkligen. Det stör mig dock att det tar 10000 år innan vi får det organiserat och städat utan massa lådor överallt. Norrköping stad är en jätte fin stad och här finns den bästa planksteken som jag prövat i hela mitt liv (inkl. min egna =( ) nu tänker ni säkert "men typiskt att hon ska snacka om maten de första hon gör" och ni har rätt, det är så jäkla typiskt mig! *haha*

Igår tidigt på morgonen så satte jag och min ÄLSKADE pojkvän oss i hans bil och så bar det iväg mot norrköping. Vi sjöng, skrattade och pratade hela vägen lång i en hastighet på i genomsnitt 140km/h och tack vare detta tog det inte längre än 2 timmar och 50 minuter! Väl framme gick vi in i lägenheten medans flyttgubbarna bar upp våra saker och jag med gipsad fot var tvungen att sitta nånstans så jag satte mig i mitt tomma rum. Jag somnade på ungefär 10 minuter. Jag tror att mohammed också somnade men jag vet faktiskt inte..där låg vi i alla fall på golvet helt avdeckade i nån halvtimme eller så..sen ut å ta en cigg och sen var fåtöljen inne så vi la oss där med Kira och deckade igen i någon timme. Sen väckte mamma oss för att nu var sängen uppe i mitt rum så vi gick in dit och deckade i 3 timmar. Vi vaknade upp och tog en cigg och så kom föräldrarna med pizza å kebabtallrik. Gott!!



Pappa installerade min TV och vi gick återigen in och la oss o tittade på tv, myste och deckade (såklart). Imorse kl halv 6 på morgonen åkte min älskling hem och helt tomt vart det :( nu är det bara jag, kira och alla kartongerna mot världen. Men goda nyheter! Jag återkommer till Göteborg på fredag och åker tillbaks till Norrköping på Söndag kväll! *Wiiiiiiiiiiie*


Sååå, hörs senare! Kommer blogga på som bara den nu med tanke på min brist av fritid och nöjen. Så håll dig uppdaterad om du inte kan få nog av mig hihi, puss å kram på er sötnosar!

PS. Tack min älskade sötnos för att du kom och hälsade på mig! JAG ÄLSKAR DIG BABY!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?