#155 - Riverside drama

2009-09-30, 16:26:40 / Kategori:


Har missat en hel del avsnitt me tanke på flytten av min svenska favorit serie Riverside. Hur kul som helst med tanke på att jag faktiskt kunde titta på 3 avsnitt i rad nu! (Avsnitten kommer varje dag och är ca 5-7 min korta). Fan va spännande det var!!!!!!! Jag satt helt fastklistrad till datorn..

Vill verkligen veta NUUUUUU vad som händer med Ben-Ali och Natalie..och vad kommer hända när (om) Cleo får reda på att Natalie sov hos Ben..fan fan fan faan! I smell dramaaaa...!!

Ska bli skoj!

Ska iväg till nått ställe med mamma o pappa för att köpa en el-borr..sen ska vi åka förbi antingen Maxi, willys, coop eller netto - Ja, men frågan är då FINNS det nånstans i närheten av Styrmansgatan? Netto vet vi ju att det finns..men nåt annat? Ska utforska staden litegranna..känns som om jag behöver orientera mig litegranna. Känner mig helt lost...


Puss å kram sötnosar



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?