#222 - Nytt år ny start!

2010-01-02, 02:27:41 / Kategori: Allmänt
Don't look no farther, baby im back!

Now im back in a flesh, feelin so blessed. Back in your corner suga dont stress
Forget about the rest lets coincide, im back in your zone
Baby im back in your vibe, now I cant be denied I can lie im on ya
I never ever wanna say sayonara. Somebody told me that the grass
was greener on the other side, andele arriba.

I was gone for a minute but now im home. Please forgive me for being a rolling stone.
Please forgive me let me polish it up like chrome.

I was gone for a minute, now im back let me hit it







ÄLSKADE söta underbara läsare =) Inget glädjer mig en natt som denna mer än att ramla in på min blogg och till min stora förvåning se att jag fortfarande har kvar en del av er läsare (hoppas jag) som läste min blogg innan jag sluta? Jag har nu inte skrivit på mer än 1 månad och det behövdes verkligen. Anledning till att jag slutade blogga var för att jag mot slutet märkte att folk började bland annat spamma min blogg med reklam osv.. Detta i följd med en rad andra anledningar fick mig till slut att lägga ner skrivandet. Nu har det gått ett par veckor/månader och jag är mer än taggad för att börja igen :))

Det har hänt en hel del sen sist. Jag kan ju börja med den största och roligaste nyheten för min del. Jag har äntligen fått mitt körkort!! Berättar mer om detta i ett inlägg om en stund, nu ska jag ut å ta mig ett bloss å ett glas sprite för att fira bloggens återkomst *hihihi*



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?