#224 - Blogg.se?

2010-01-04, 22:20:40 / Kategori: Allmänt
Fattar inte vad som händer med blogg.se, det har knasat sig hela dagen igår och hela dagen idag...undrar varför? Vet inte ens om detta inlägg kommer att komma upp men jag hoppas det =)


 Till min STORA förvåning fick jag ett samtal kl 7 på morgonen i lördags " vart är du? Du skulle vart här nu"...gissa om det inte var NETTO som ringde mig...jag hade tittat på fel vecka i schemat och trodde att jag var ledig...så jag satte mig i bilen nyvaken och besviken å åkte iväg till jobbet... skulle ju egentligen ha åkt o hämtat min nya bil i lördags...


jag skrev ju själv att jag inte skulle snacka för mkt för man vet aldrig vad som händer..och se vad som hände =( MEN imorgon så är jag ledig, mamma o pappa har också tagit ledigt och kl 9 är vi i stockholm för att hämta min älskade baby belle (har döpt min bil till det såklart!) och nu ska jag inte heller sitta här och snacka för mycket...skulle inte förvåna mig om vi får punktering eller något liknande på vägen som förhindrar oss från att komma fram å så ringer han på onsdag och säger att han sålt bilen hahaha! *håller tummarna för att INGET sånt ska hända*


 Nu ska jag bege mig mot tvn igen..paradise hotel började ju idag efter en lång paus...detta har man längtat efter! Hörs sen! Kram på er!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?